Kafeta en suport a la desobediència antimilitarista al CSOA l’Horta

Compartir

El dissabte 20 de juny de 2026 Antmilitaristes-MOC València vam organitzar una kafeta solidària amb la desobediència antimiltarista al CSOA l’Horta de Benimaclet. L’objectiu era ajudar a cobrir les despeses de la defensa legal davant les diferents causes i multes que tenim per accions noviolentes de desobediència civil contra el comerç d’armes pel port de Sagunt i contra la presència militar-policial a la fira infantil Expojove. I per acciones futures que estem planejant…

Més de 4000€ per sancions de la Llei Mordassa contra les nostres accions directes noviolentes dels últims anys, contra el comerç d’armes a través del port de Sagunt (junt amb Marfull-Acció Ecologista Agró) i contra la presència militar-policial a Expojove. Entre les multes que ja hem hagut de pagar o que hauríem de pagar si no prosperen els nostres recursos i al·legacions. I tot i aquesta enorme i asfixiant quantitat per a un col·lectiu de base i autogestionat com el nostre, les accions han merescut absolutament la pena i ens han donat 100 vegades més en forma d’impacte i repercussió. Per això tingueu clar que seguirem organitzant-les i fent-les si tenim el vostre suport en forma d’aquesta xarxa o matalàs social que ens protegeix de la repressió o en aquest cas, de la buro-repressió, i que intentem construir cada dia.
Podeu vore dat algunes instantànies de la meravellosa vespradeta de dissabte al CSOA l’Horta de Benimaclet. A les 18:30 començàrem amb un MICRO OBERT POÈTIC i RIFA CLOWNÍSTICA del Colectivo Grupoetas.
A les 19:30, gaudírem de la música de la RONDALLA MAJAO, una colla d’activistes musicals que intenten despertar la il·lusió de la gent per reivindicar les lluites actuals amb cançons tradicionals i lletres renovades.
A continuació a les 20:30, es celebrà la SUBHASTA D’OBRES D’ART CONTRA LA GUERRA cedides pels propis artistes. Oferírem obres de Elias Taño, Ratas Grafikas, JuanE, El Xavi, Helena Olcina, Carmen Ibarra, Animal, Yol, i més.
I per acabar, a les 21h ballàrem amb els ritmes de TIERNA CANALLA, una eclèctica banda cabanyalera amb la que viatjàrem entre el flamenco, la rumba, rock i punk, amb calor de barri…
Agraïment etern i infinit. Estem en deute amb tota la gent que ens regalà el seu art: poetes, músics i amb els artistes que ens van donar peces de la seua obra per a la subhasta.  I també amb el CSOA l’Horta.
Seguim desobeïnt!

Si no poguéreu vindre, també podeu contribuir econòmicament perquè continue la desobediència antimilitarista contra la maquinària militar fent una transferència al nostre compte bancari o a través de Paypal: